El Diari Digital del Pallars Jussà, Pallars Sobirà
i l'Alt Pirineu sense filtres
Tremp inicia una campanya de sensibilització per frenar la sobrepoblació de coloms al municipi
29/5/26
L’Ajuntament recorda que està prohibit alimentar aquestes aus a la via pública i manté actius els vols dissuasius amb astorets i les captures en viu.

L’Ajuntament de Tremp ha posat en marxa una campanya informativa per conscienciar la ciutadania sobre la importància de no alimentar els coloms als espais públics. El consistori alerta que aquesta pràctica afavoreix la proliferació descontrolada de les aus i perjudica la convivència i la salut pública, recordant que està prohibit donar-los menjar.
Aquesta iniciativa complementa altres mesures de control ja actives, com les captures en viu, els vols dissuasius amb astorets i la identificació de zones de nidificació. L'Ajuntament també recomana adequar les façanes i teulades dels edificis per evitar que els animals hi facin niu, subratllant que la col·laboració veïnal és clau per reduir la sobrepoblació al municipi.
Últimes notícies
11/6/26
Ràdio Tremp-Pallars Ràdio i la xarxa d’emissores de Lleida emetran un programa especial de ‘Aquí, a l’oest’ des del Museu de la Conca Dellà
El magazín territorial farà parada a Isona aquest divendres 12 de juliol, de 16 h a 18 h, amb entrevistes a l’alcaldessa Jeannine Abella i monogràfics sobre la Fira del Vi del Pirineu i el Museu de la Sal de Gerri
